2010-01-09
 09:12:51

Hej

Igår så gjorde jag, Jenny & Johanna ärenden på robban som tog ca 2 timmar, fattar inte hur det gick till men det gjorde vi iallafall. Jag köpte bla. nya jeansleggings och en mysig kofta på lord.
Sen for vi till Johanna en sväng och spelade lite tvspel och så.

På kvällen började jag arbeta i hallen här hemma, skrapade bort massa gamla klistermärken från min dörr som har suttit ett antal år, det tog en bra stund dom satt som sten så jag fick både ta målarskrapa och svinto. Men tillslut gick det. Sen så slipade jag dörrar vi ska nämligen måla om alla dörrar och panelen och tapetsera.
Tycker att det är jättekul att hålla på med sånt där så jag tog på mig hela jobbet själv för pappa ville inte börja igår.
Så vi ska börja måla ikväll eller imorgon så det kommer bli kul.

Nu ska jag stiga upp och fixa till mig och fika, vi ska på dop idag för min lilla kusin.
Ha en bra dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: