2010-01-05
 19:00:10

Hej

Idag har det varit en lugn och slapp dag, har bara varit hemma och städat lite och sytt upp några gardiner som har varit för lång. Har nyss varit och följt min pojkvän till bussen det är riktigt kallt ute idag, just nu är det -21. Men hörde på radion att det kommer bli mellan 25-30 minus här omkring och jag tror det var längre upp i Sverige skulle det bli 40 minus eller mer, helt sjukt alltså.
Igår så såg jag och Magnus filmen Zombieland, den var jäkligt bra, bästa filmen på länge. Den var både rolig & spännande. Den rekomenderar jag till dom som inte sett den.

Och nu ikväll är jag ensam hemma, det blir att se på Mr bean och äta glass och bara ta det lugnt, vi hörs hej.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: