2010-01-15
 18:16:01

YES

Är så JÄVLA glad, jag har varit det hela dagen, JAG KLARADE TEORIPROVET!!!!!!!!!!!!!!
Har aldrig varit så nervös i hela mitt liv när jag skulle trycka rätta prov, också stod det GODKÄND. Fyfan vilken känsla och lättnad. Nu är det uppkörningen kvar, men den kommer jag klara galant hoppas jag.

Sen jag kom hem där runt 11 tiden så har jag målat hela dagen tills nu, så nu har vi målat klart allt i hallen så det blir tapetsering imorgon.
Ikväll blir det en lugn hemmakväll ska se lets dance och någon bra film.

Jag vill igentligen ut på krogen ikväll är astaggad till det men man har ju som inte planerat så det blir lite svårt med skjuts och så, men näst näst nästa helg då ska jag fan ut, det är den enda helgen alla är ledig. Så då extraj.
Om alla är på då, vill ju som inte fara själv : P

Ha en bra fredagkväll, det kommer jag ha iallafall är ju så himla glad så jag vet inte vad jag ska ta mig till haha.
Vi hörs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: