2010-06-07
 14:17:33

Helgen

Har varit i stan hela helgen som sagt. Och planerna ändrades som vanligt.
I fredags blev vi bjuden på grillfest och det tackade vi inte nej till, så det var riktigt kul med trevligt folk och bastubad. Lördags tog vi en lång runda på stan och käka lunch och glass och gick runt och kollade på en massa grejjer. Sen istället för bio blev det myskväll med tacos och film. Och i söndags for vi på öb och sen tog vi det bara lugnt resten av kvällen. Men har haft det riktigt kul iallafall!

Sista veckan i skolan nu, har klarat av 2 år nu, det trodde jag faktiskt inte att jag skulle göra. Skulle ju igentligen stå där på torsdag med studentmössa och skrika, men det blev inte så. Men jag ångrar då inte att jag bytte linje iallafall.
Så nu är det bara att kämpa ett år till sen är skolan slut föralltid, om jag inte ska plugga vidare då.
Och ikväll ska jag jobba, jag orkar igentligen inte men det är bara 5 timmar så det känns ganska lugnt.








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: