2010-05-04
 19:56:47

Dagens tabbe..

Ibland är man väldigt trött och snurrig på morgonen. Jag har gjort många konstiga grejjer men det som hände i morse klår nog det mesta.
Jag och Lisa gick till skolan och vi pratade på som vanligt om lite allt möjligt. Jag har min cykel mer mig som jag styr medans jag går. När vi kommer till skolan så öppnar jag skoldörren och jag och Lisa fortsätter att prata på. Tills Lisa säger, vad fan? ska du ha med dig cykeln in?

Jag var alltså påväg att dra in cykeln i skolan, jag märkte inte att något var fel. Halva cykeln kom in innan Lisa uppfattade var som var fel. Jag skulle nog inte ha märkt något förns jag var helt inne om inte Lisa sagt nått. Har inte garvat såhär mycket på välidgt länge. Vet inte om det låter kul när man läser. Men jag kan tänka mig att alla folk som satt och såg vad jag höll på med måste ha trott att jag var knäpp.
Det här gjorde min och Lisas dag. Så himla kul och hur fel det kan bli ibland!


Sofia
PUBLICERAT: 2010-05-04, 23:06:32 | URL: http://pleasemindthegap.blogg.se/

hahahahah det där tog fan priset!:D haha


Anonym
PUBLICERAT: 2010-05-06, 00:04:25

HAHHAHAHAHAHA!!! jag dog i alla fall när jag läste det. Kan föreställa mig dig och cykeln på väg in i skolan! HAHAHA fyfaaan :D





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: