2010-05-13
 23:02:11

Torsdag

Jag har sovit riktigt oroligt natten som var, har vaknat till och från hela natten. Och på morgonen när jag vaknade så hade jag tänt alla lampor jag har i mitt rum, till och med fönsterlampan, utan att jag minns det. Det känns lite scary att börja gå i sömnen och göra saker. Jag tycker det räcker med att jag hör mig själv ligga och prata på nätterna. Så jag hoppas på bättre sömn inatt!

Idag har jag legat ute i solen och stekt litegrann, det blev nästan för varmt vissa stunder. Men man ska inte klaga nu när värmen äntligen kommit. Sen så har jag jobbat ikväll mellan 16-21 och det har bara gått bra.
Och efter jobbet så gick jag ut på en kvällspromenad. Det var verkligen en sommarkvällsvärme ute, hur härligt som hellst. Och nu så ska jag se på en film och sedan sova.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: